kokos26 kokos26
292
BLOG

Graś przeprosił po rosyjsku

kokos26 kokos26 Polityka Obserwuj notkę 55

Kiedy dowiedziałem się o rosyjskich hienach, które przeszukując zwłoki zmarłych tragicznie Polaków kradły karty kredytowe, byłem zbulwersowany i zszokowany.

Oczekiwałem na oficjalne przeprosiny strony rosyjskiej, podobnie jak wtedy, kiedy na niezabezpieczonym miejscu katastrofy grasowali kolekcjonerzy i handlarze szczątkami i rzeczami zmarłych.

Czego doczekałem się w III RP?

Ano tego, że rzecznik polskiego rządu odstawił dziś taniec uległości przed kremlowskim przewodnikiem stada i przeprosił po rosyjsku za to, że pomylił formacje mundurowe, do których owe hieny należały.

Czy czujecie absurdalność tej sytuacji? Czy dociera do was to, jak mali i pozbawieni honoru ludzie stoją na czele tego państwa?      

 

kokos26
O mnie kokos26

Sprzedaż: www.polskaksiegarnianarodowa.pl, United Express, Warszawa, ul. Marii Konopnickiej 6 lok 227, Tel. 502 202 900

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka